Header Ads

គ្រាន់តែឃើញញាក់សាច់ម៉ង!!! ត្រឹមតែ១ថ្ងៃម្សិលមិញនេះ Alibaba លក់ផលិតផលបានជិត ៣៥ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក

ក្រុមហ៊ុន Alibaba ដែលជាក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកចិន បាននិយាយថាការលក់ទំនិញរបស់ខ្លួនម្សិលមិញ បានកើនឡើងដល់ ១៦៨.៣ ពាន់លានយ័នស្មើនឹង ៣៤.៦ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក ដោយបានបំបែកឯតទគ្គកម្មផ្ទាល់របស់ខ្លួនកាលពីឆ្នាំមុនហើយវាជាព្រឹត្តិការណ៍លក់ធំបំផុតរបស់ពិភពលោក។


គិតត្រឹមពាក់កណ្តាលអធ្រាត្រកាលពីម្សិលមិញការលក់ដេញថ្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba បានកើនឡើង ១៦៨.៣ ពាន់លានយ័ន ឬស្មើនឹង ៣៤.៦ ពាន់លានដុល្លារពោលគឺកើនឡើង ៣៩ ភាគរយពី ១២០.៧ ពាន់លានយ័នកាលពីឆ្នាំមុនច្រើនជាងទ្វេដងនៃផលិតផលក្នុងស្រុកសរុបឆ្នាំ២០១៦ របស់ប្រ៊ុយណេ (១១.៤ ពាន់លានដុល្លារ)។


ព្រឹត្ដិការណ៍នេះបានចាប់ផ្តើមភ្លាមៗ បន្ទាប់ពីការសម្តែងដោយកីឡាការនីលេងតេននីស Maria Sharapova, តារាភាពយន្តហូលីវូត Nicole Kidman និងតារាចម្រៀងអាមេរិក Pharrell Williams នៅស៊ាងហៃកាលពីល្ងាចថ្ងៃសុក្រ។ ការវាយលុកនៅពាក់កណ្ដាលអធ្រាត្រមានការបញ្ជាទិញមុនបានជួយជំរុញឱ្យការលក់បាន ១០ ពាន់លានយន់ (២.១ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក) ក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែបីនាទីប៉ុណ្ណោះ។


អ្នកទិញទំនិញនៅជុំវិញប្រទេសចិន, បណ្តាប្រទេសនិងតំបន់ចំនួន ២០០ បានរកឃើញបង្កង, Iphone និងទូរទឹកកក បញ្ចុះតម្លៃ ដូចនេះគេកម៉ង់ទិញរហូតដល់ ២៥៦,០០០ ក្នុងមួយវិនាទី។ អ្នកនាំសំបុត្រ និងមនុស្សយន្ត ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងផ្តល់កញ្ចប់ប្រហែល ១.៥ ពាន់លានក្នុងរយៈពេល ៦ ថ្ងៃទៀត។


ក្រុមអ្នកវិភាគនិយាយថា ក្រុមហ៊ុន Alibaba នឹងធ្វើឱ្យទិវាសកលលោកមួយថ្ងៃ ដែលជាអត្រាតម្លៃកំណើនពាណិជ្ជកម្មអេឡិច​ត្រូនិកចិន ហើយត្រូវគេរំពឹងថានឹងមានភាពយឺតយ៉ាវនៅឆ្នាំខាងមុខនេះ។ ក្រុមហ៊ុននេះមានភាគហ៊ុនច្រើននៅ Lazada ដែលជាក្រុមហ៊ុន​លក់រាយតាមអ៊ីនធឺណែតនៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ហើយថ្មីៗនេះបានបើកមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកនៅប្រទេសម៉ាឡេស៊ីផងដែរ។


លោក Li Chengdong អ្នកវិភាគពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកឯករាជ្យមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុងប៉េកាំងបាននិយាយថា “នេះគ្រាន់តែជាការចាប់ផ្តើមប៉ុណ្ណោះ យើងនឹងឃើញប្រាក់រាប់ពាន់លានដុល្លារត្រូវបានចាក់នៅបរទេស (ដោយក្រុមហ៊ុន Alibaba)” ។ វាអាចបញ្ចប់ការគ្រប់គ្រងពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកនៅក្នុងប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍ»៕


























ដកស្រង់ដោយ៖ លោក ប៊ុត ហេង
ប្រភព៖ Straitstimes

No comments