និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា ចំពោះក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទចល័តមួយចំនួនដែលតែងតែផ្ញើសារ ឬខល រំខានអតិថិជន
កាលពីថ្ងៃទី១៩ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៧ និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា - TRC បានចេញសេចក្តីប្រកាសជាផ្លូវការមួយក្នុងហ្វេសប៊ុកផេករបស់ខ្លួន& ស្តីពីការរំខានផ្សេងៗរបស់ក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទចល័តមួយចំនួនដែលតែងតែផ្ញើសារ ឬខលរំខានដល់អតិថិជនទាក់ទងរឿងផ្សេងៗចំពេលម៉ោងសម្រាក ដោយក្នុងនោះហ្វេសប៊ុកខាងលើក៏បានបញ្ជាក់យ៉ាងលម្អិតផងដែរថា៖
"ដោយទទួលបានអ៊ីម៉ែលពីសំណាក់អ្នកប្រើប្រាស់ប្ដឹងមកកាន់នាយកដ្ឋានការប្រកួតប្រជែង និងការការពារអ្នកប្រើប្រាស់ អំពីទូរស័ព្ទ ឬសារផ្សព្វផ្សាយដែលផ្ញើមករំខាននៅម៉ោងសម្រាក ជាពិសេសកំឡុងពេលចាប់ពីម៉ោង ១០យប់ឡើងទៅ ឬកណ្ដាលអធ្រាតជាដើម និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជាសូមធ្វើ ការក្រើនរំលឹកឡើងវិញ&ចំពោះប្រតិបត្តិករផ្ដល់សេវាទូរស័ព្ទចល័តទាំងអស់ឱ្យយកចិត្តទុកដាក់ករណីនេះ។ សូមប្រតិបត្តិករទាំងអស់បញ្ឈប់នូវការផ្ញើសារ ឬខលផ្សព្វផ្សាយអំពីប្រូម៉ូសិនរបស់ខ្លួននៅក្នុងម៉ោងសម្រាកដែលចាត់ទុកជាការរំខានសិទ្ធឯកជនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា Screenshots ដែលលោកអ្នកបានឃើញនេះបានផ្ញើពីក្រុមហ៊ុន ស្មាត និងម៉ូប៊ីថែល។ ទោះជាយ៉ាងនេះក្ដី ន.ទ.ក. នឹងធ្វើការស្វែងរកថាមានការផ្ញើចេញពីក្រុមហ៊ុនផ្សេងឬអត់ ហើយសិក្សាអំពីមូលហេតុដែលនាំឱ្យមានការផ្ញើសារទាំងនេះជាមុនសិនដើម្បីឱ្យច្បាស់ថាជាកំហុសរបស់ប្រព័ន្ធ ឬក៏ជាការយល់ច្រលំណាមួយ រួចន.ទ.ក. នឹងធ្វើលិខិតជូនដំណឹងផ្លូវការទៅកាន់គ្រប់ប្រតិបត្តិករទាំងអស់ឱ្យអនុវត្តតាម។ យើងសង្ឃឹមយ៉ាងមុតមាំថាបណ្ដាប្រតិបត្តិករទាំងអស់នឹងចូលរួមសហការល្អជាមួយគ្នា។
Having received complaining email from user to Department of Competition and Consumer Protection on an issue of annoying call or SMS during customer's break time especially from 10pm till late night, TRC would like to remind to all operators to review this matters. All &operators need to urgently stop promotional call or SMS during break time which is considered violate consumer's privacy.
The below screenshots are from Smart and Mobitel. TRC will also observe to see whether there is same case from other operators or not and examine this matters carefully in order &to make sure that this failure is caused by the system or other factors, then will issue an official letter to all operators to take their good actions. We're strongly hope that all operators will work with us cooperatively."
ហាមលួចចម្លងអត្ថបទរបស់យើងខ្ញុំ បើមិនដូចនេះទេអ្នកនឹងទទួលខុសត្រូវមុខច្បាប់។
រក្សាសិទ្ធិដោយ kampuchea1979.blogspot.com
"ដោយទទួលបានអ៊ីម៉ែលពីសំណាក់អ្នកប្រើប្រាស់ប្ដឹងមកកាន់នាយកដ្ឋានការប្រកួតប្រជែង និងការការពារអ្នកប្រើប្រាស់ អំពីទូរស័ព្ទ ឬសារផ្សព្វផ្សាយដែលផ្ញើមករំខាននៅម៉ោងសម្រាក ជាពិសេសកំឡុងពេលចាប់ពីម៉ោង ១០យប់ឡើងទៅ ឬកណ្ដាលអធ្រាតជាដើម និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជាសូមធ្វើ ការក្រើនរំលឹកឡើងវិញ&ចំពោះប្រតិបត្តិករផ្ដល់សេវាទូរស័ព្ទចល័តទាំងអស់ឱ្យយកចិត្តទុកដាក់ករណីនេះ។ សូមប្រតិបត្តិករទាំងអស់បញ្ឈប់នូវការផ្ញើសារ ឬខលផ្សព្វផ្សាយអំពីប្រូម៉ូសិនរបស់ខ្លួននៅក្នុងម៉ោងសម្រាកដែលចាត់ទុកជាការរំខានសិទ្ធឯកជនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា Screenshots ដែលលោកអ្នកបានឃើញនេះបានផ្ញើពីក្រុមហ៊ុន ស្មាត និងម៉ូប៊ីថែល។ ទោះជាយ៉ាងនេះក្ដី ន.ទ.ក. នឹងធ្វើការស្វែងរកថាមានការផ្ញើចេញពីក្រុមហ៊ុនផ្សេងឬអត់ ហើយសិក្សាអំពីមូលហេតុដែលនាំឱ្យមានការផ្ញើសារទាំងនេះជាមុនសិនដើម្បីឱ្យច្បាស់ថាជាកំហុសរបស់ប្រព័ន្ធ ឬក៏ជាការយល់ច្រលំណាមួយ រួចន.ទ.ក. នឹងធ្វើលិខិតជូនដំណឹងផ្លូវការទៅកាន់គ្រប់ប្រតិបត្តិករទាំងអស់ឱ្យអនុវត្តតាម។ យើងសង្ឃឹមយ៉ាងមុតមាំថាបណ្ដាប្រតិបត្តិករទាំងអស់នឹងចូលរួមសហការល្អជាមួយគ្នា។
Having received complaining email from user to Department of Competition and Consumer Protection on an issue of annoying call or SMS during customer's break time especially from 10pm till late night, TRC would like to remind to all operators to review this matters. All &operators need to urgently stop promotional call or SMS during break time which is considered violate consumer's privacy.
The below screenshots are from Smart and Mobitel. TRC will also observe to see whether there is same case from other operators or not and examine this matters carefully in order &to make sure that this failure is caused by the system or other factors, then will issue an official letter to all operators to take their good actions. We're strongly hope that all operators will work with us cooperatively."
ហាមលួចចម្លងអត្ថបទរបស់យើងខ្ញុំ បើមិនដូចនេះទេអ្នកនឹងទទួលខុសត្រូវមុខច្បាប់។
រក្សាសិទ្ធិដោយ kampuchea1979.blogspot.com
Post a Comment